Τι φοβούνται οι Ελληνες, τι πιστεύουν για τα μέτρα, πώς αντιδρούν ως καταναλωτές; Αναλυτικά τα στοιχεία της έρευνας της Media Max Greece με αριθμούς και γραφήματα

Τις κοσμογονικές αλλαγές που έχει φέρει ο κορωνοϊός στις αγορές και κατ’ επέκταση στους Ελληνες καταναλωτές καταγράφει μεγάλη έρευνα της Media Max Greece. Η έρευνα εστιάζει στην περίοδο από τις 26 Φεβρουαρίου οπότε και καταγράφηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στη χώρα μας έως και τις 18 Μαρτίου με πρόβλεψη έως τις 30 Απριλίου. Τα στοιχεία της έρευνας για το πώς αισθάνονται οι Ελληνες εν μέσω της λαίλαπας της πανδημίας είναι αποκαλυπτικά.

Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr

Περισσότερα Εδω

Προηγούμενο άρθροΗ πλήρης λίστα των αθλητών που μπορούν να συνεχίσουν προπονήσεις
Επόμενο άρθροΕπικοινωνία Αυγενάκη με τους επικεφαλής της αθλητικής οικογένειας της χώρας