Η Ελληνική Ταχυδρομική Εταιρεία της χώρας μας, όπως την γνωρίζαμε, τα γνωστά ΕΛΤΑ, αναδιαρθρώθηκαν και στο πλαίσιο αυτό έκλεισαν 25 υποκαταστήματα ανά την Ελλάδα. Ένα εξ αυτών ήταν κι’ εκείνο της Νέας Ιωνίας στον Βόλο, είδηση που δημιούργησε τότε πολλές αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία και έντονες διαμαρτυρίες από κόμματα και τοπικούς πολιτικούς.

Στο νέο business plan των ΕΛΤΑ το υποκατάστημα της Νέας Ιωνίας δεν περιλαμβάνεται, σύμφωνα με τη δημοσίευση στη «Διαύγεια».

Η είδηση δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία για το υποκατάστημα της Νέας Ιωνίας, καθώς από τον Σεπτέμβριο του 2020 το κατάστημα των ΕΛΤΑ στη Νέα Ιωνία λειτουργούσε μόνο δύο φορές την εβδομάδα, κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 8 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, απόφαση που είχε στοιχίσει στην εξυπηρέτηση των πολιτών, που λόγω της συρρίκνωσης δεν προλάβαιναν να εξυπηρετηθούν και έπρεπε να μεταβούν στο κέντρο του Βόλου.

Υπηρεσίες και εργαζόμενοι του συγκεκριμένου υποκαταστήματος μεταφέρθηκαν στο κεντρικό κατάστημα του Βόλου.

Η ιστορία και η εμπειρία των 195 χρόνων, του μεγαλύτερου πανελλαδικά δικτύου μεταφορών της χώρας μας, άλλαξε στρατηγική, στο όνομα του εκσυγχρονισμού και της ανταγωνιστικότητας.

Προηγούμενο άρθροHellenic Train: Ζημιές 65 εκατ. για το 2023 – Ζητεί αποζημιώσεις για Τέμπη, Daniel και Δημόσιες Υπηρεσίες
Επόμενο άρθροΒόλος: Χωρίς ρεύμα περιοχή της πόλης – Ζέστη και σκοτάδι για κατοίκους σε νύχτα – «εφιάλτη»