Αγαπητοί μαθητές και γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι για τη σχολική χρονιά 2024-2025 το σχολείο μας θα διοργανώσει μια σειρά από καινοτόμες δράσεις, ομίλους και προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας. Παρακάτω παρατίθεται αναλυτικά η λίστα των δράσεων, ομίλων και της ενισχυτικής διδασκαλίας που προσφέρονται από το σχολείο μας.

Αναμένουμε τη συμμετοχή σας και τη διάθεσή σας να ανακαλύψετε νέες γνώσεις και εμπειρίες!

Εκπαιδευτικός Ειδικότητα
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Θεολόγος
Περιγραφή Δράσης: Καινοτόμο πρόγραμμα «Εικονική Γνωριμία με τα θρησκευτικά μνημεία της πόλης μου» (εγκεκριμένο από το ΙΕΠ) – «Η Θεολογική Σχολή της Χάλκης και τα μνημεία της Κωνσταντινούπολης στο έργο του καθηγητή Αριστείδη Πασαλίδη», συνεργασία με το ίδρυμα Πατριαρχικών Μελετών. Οι μαθητές θα γνωρίσουν τα θρησκευτικά μνημεία της πόλης μας μέσα από μια εικονική περιήγηση. Η δράση θα γίνει σε συνεργασία με το 1ο Πειραματικό ΓΕΛ Ν. Ιωνίας, ενώ συμπεριλαμβάνεται σε αυτή και η συμμετοχή – παρουσίαση των αποτελεσμάτων σε μαθητικό συνέδριο στη Θεολογική σχολή της Χάλκης ( Κωνσταντινούπολη) με συμμετοχή 10 μαθητών από κάθε σχολείο.
ΓΑΚΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗ Φιλόλογος
Περιγραφή Δράσεων: 1. Καινοτόμο πρόγραμμα «Οι μεικτοί γάμοι στην τοπική κοινότητα του Βόλου», συνεργασία με το Εργαστήρι Προφορικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι μαθητές θα ανακαλύψουν την ιστορία των μεικτών γάμων στην τοπική κοινότητα του Βόλου. Η συμμετοχή των μαθητών στο καινοτόμο αυτό πρόγραμμα τους δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουν την κοινωνική και πολιτισμική ιστορία της περιοχής μας μέσα από την προφορική ιστορία. Συνεργαζόμενοι με το Εργαστήρι Προφορικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, οι μαθητές μαθαίνουν πώς να ερευνούν και να καταγράφουν προφορικές μαρτυρίες, αντιλαμβάνονται τις κοινωνικές αλλαγές, αναπτύσσουν ερευνητικές δεξιότητες και κριτική σκέψη, εμπλουτίζοντας την κατανόησή τους για την τοπική ιστορία και κοινωνία. 2. Καινοτόμο πρόγραμμα «Αναζητώντας τη Γεωμετρία στην Τέχνη». Μαθαίνουμε για τη Γεωμετρία μέσα από τη ζωγραφική, εξερευνώντας την «Κρυφή Γεωμετρία των ζωγράφων» σε συνεργασία με την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών.
ΛΥΚΟΔΗΜΟΥ ΕΛΕΝΗ Φιλόλογος (Υποδιευθύντρια)
Περιγραφή Δράσης: «Όμιλος Δημιουργικής Γραφής και Φιλαναγνωσίας – Εισαγωγή στην αφηγηματολογία» Ο όμιλος δημιουργικής γραφής θα ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και τη φιλαναγνωσία. Μέσω της ενασχόλησης με τις τεχνικές αφήγησης, οι μαθητές θα μάθουν να αφηγούνται, να εκφράζονται δημιουργικά, να γράφουν, να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους. Η συμμετοχή των μαθητών στον «Όμιλο Δημιουργικής Γραφής και Φιλαναγνωσίας» ενισχύει τη δημιουργικότητα και την αγάπη για τη λογοτεχνία. Η εμπειρία αυτή τους επιτρέπει να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους, να ανακαλύψουν τη δική τους φωνή στη γραφή και να βελτιώσουν τη γλωσσική τους έκφραση, κάτι που τους ωφελεί τόσο προσωπικά όσο και ακαδημαϊκά.
ΜΑΝΔΑΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Φιλόλογος
Περιγραφή Δράσεων: 1. «Οι μεικτοί γάμοι στην τοπική κοινότητα του Βόλου», συνεργασία με το Εργαστήρι Προφορικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Οι μαθητές θα ανακαλύψουν την ιστορία των μεικτών γάμων στην τοπική κοινότητα του Βόλου 2. Ενισχυτική Διδασκαλία στα Λατινικά Προσανατολισμού Β΄ Λυκείου ώστε οι μαθητές της Β’ Λυκείου να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στα Λατινικά. Η συμμετοχή των μαθητών στην Ενισχυτική Διδασκαλία στα Λατινικά Προσανατολισμού Β’ Λυκείου τους βοηθά να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στη γραμματική, το συντακτικό και τη μετάφραση των Λατινικών. Με αυτόν τον τρόπο προετοιμάζονται καλύτερα για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, αναπτύσσουν γλωσσικές δεξιότητες και βελτιώνουν την κατανόηση των Λατινικών, κάτι που είναι πολύτιμο για τα παιδιά που ακολουθούν την κατεύθυνση των Ανθρωπιστικών Σπουδών. Παράλληλα, αποκτούν αυτοπεποίθηση και καλύτερη απόδοση στο μάθημα.
ΓΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Φιλόλογος
Περιγραφή Δράσης: «Όμιλος λογοτεχνίας – Ο Καβάφης πίσω από τις λέξεις». Οι μαθητές θα ανακαλύψουν την ποίηση του Καβάφη και θα εμβαθύνουν σε αυτήν. Η συμμετοχή των μαθητών Λυκείου στον «Όμιλο λογοτεχνίας – Ο Καβάφης πίσω από τις λέξεις» τους δίνει την ευκαιρία να εξερευνήσουν σε βάθος την ποίηση του Καβάφη. Μέσα από την ανάλυση των έργων του, οι μαθητές αναπτύσσουν κριτική σκέψη, ενισχύουν τη γλωσσική και λογοτεχνική τους παιδεία, ενώ παράλληλα καλλιεργούν την αισθητική τους αντίληψη. Η εμβάθυνση στην καβαφική ποίηση τους βοηθά να κατανοήσουν διαχρονικά θέματα και ανθρώπινα συναισθήματα, ενισχύοντας τη δημιουργικότητά τους και τη σύνδεσή τους με την ποίηση.
ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ Φιλόλογος
Περιγραφή Δράσης: Ενισχυτική Διδασκαλία στη Νεοελληνική Γλώσσα για τη Β’ Λυκείου, για την ενίσχυση των δεξιοτήτων των μαθητών στο Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Η συμμετοχή των μαθητών Λυκείου στην Ενισχυτική Διδασκαλία στη Νεοελληνική Γλώσσα για τη Β’ Λυκείου ενισχύει τις γλωσσικές και εκφραστικές τους δεξιότητες, προετοιμάζοντάς τους αποτελεσματικά για το Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα. Βελτιώνουν την ικανότητά τους στη γραφή και ανάλυση κειμένων, ενώ παράλληλα αποκτούν αυτοπεποίθηση στη χρήση της γλώσσας, κάτι που θα τους βοηθήσει να αποδώσουν καλύτερα στις εξετάσεις και σε ακαδημαϊκό επίπεδο γενικότερα.
ΜΑΘΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ Φιλόλογος
Περιγραφή Δράσης: Ενισχυτική Διδασκαλία στα Αρχαία Ελληνικά  Α΄ Λυκείου αλλά και Προσανατολισμού Β’ Λυκείου, ώστε οι μαθητές που έρχονται σε επαφή με κείμενα αρχαίων Ελλήνων ιστοριογράφων σε πρωτότυπο να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στα Αρχαία Ελληνικά. Μέσω της στοχευμένης διδασκαλίας στην αρχαία ελληνική γλώσσα  οι μαθητές θα κατανοήσουν τα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα, θα αντιληφθούν τη νοηματοδότηση των αρχαίων κειμένων και θα προετοιμαστούν καλύτερα για τις εξετάσεις, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες επιτυχίας τους.
ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ Μαθηματικός
Περιγραφή Δράσης: Καινοτόμο πρόγραμμα «Αναζητώντας τη Γεωμετρία στην Τέχνη». Μαθαίνουμε για τη Γεωμετρία μέσα από τη ζωγραφική, εξερευνώντας την «Κρυφή Γεωμετρία των ζωγράφων» σε συνεργασία με την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Η συμμετοχή των μαθητών στο καινοτόμο πρόγραμμα «Αναζητώντας τη Γεωμετρία στην Τέχνη» τους δίνει τη δυνατότητα να συνδυάσουν τη μαθηματική σκέψη με την καλλιτεχνική έκφραση. Μαθαίνουν γεωμετρικές έννοιες μέσα από τη ζωγραφική, αναπτύσσουν την αισθητική τους αντίληψη και ενισχύουν τη δημιουργικότητά τους. Η συνεργασία με την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών τους προσφέρει νέες εμπειρίες και ενισχύει τη διαθεματική μάθηση, κάνοντάς τους να αντιληφθούν τη γεωμετρία ως ένα ζωντανό και δημιουργικό εργαλείο.
ΒΕΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Φυσικός
Περιγραφή Δράσης: «Όμιλος Αστρονομίας». Μαθαίνουμε τα μυστικά του σύμπαντος εξερευνώντας το διάστημα, στον όμιλο Αστρονομίας για μαθητές Λυκείου. Η συμμετοχή των μαθητών Λυκείου στον «Όμιλο Αστρονομίας» τους επιτρέπει να εξερευνήσουν τα μυστικά του σύμπαντος, καλλιεργώντας το ενδιαφέρον τους για την επιστήμη και τη διαστημική εξερεύνηση. Αναπτύσσουν γνώσεις στην αστρονομία, τη φυσική και τα μαθηματικά, ενώ παράλληλα ενισχύουν την κριτική σκέψη και την αναλυτική τους ικανότητα. Η εμπειρία αυτή μπορεί να τους εμπνεύσει για μελλοντικές σπουδές σε συναφή επιστημονικά πεδία και να τους δώσει μια ευρύτερη αντίληψη του κόσμου και του σύμπαντος.
ΝΑΟΥΜΙΔΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ Χημικός
Περιγραφή Δράσης: «Όμιλος Αστρονομίας». Μαθαίνουμε τα μυστικά του σύμπαντος εξερευνώντας το διάστημα, στον όμιλο Αστρονομίας για μαθητές Γυμνασίου. Η συμμετοχή των μαθητών Γυμνασίου στον «Όμιλο Αστρονομίας» τους επιτρέπει να εξερευνήσουν τα μυστικά του σύμπαντος και να αποκτήσουν γνώσεις για τους πλανήτες, τα αστέρια και τους γαλαξίες. Αναπτύσσουν την κριτική σκέψη, τη λογική και την επιστημονική τους αντίληψη, ενώ παράλληλα καλλιεργούν το ενδιαφέρον τους για τις φυσικές επιστήμες. Αυτή η εμπειρία μπορεί να τους εμπνεύσει και να τους προετοιμάσει για σπουδές στην αστρονομία ή σε συναφή επιστημονικά πεδία.
ΡΟΔΙΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Χημικός
Περιγραφή Δράσης: Ενισχυτική Διδασκαλία στη Χημεία για την Α’ Λυκείου, με στόχο την κατανόηση βασικών εννοιών της Χημείας. Η συμμετοχή των μαθητών στην Ενισχυτική Διδασκαλία στη Χημεία για την Α’ Λυκείου τους βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα βασικές έννοιες του μαθήματος, ενισχύοντας τις γνώσεις τους και καλύπτοντας πιθανά κενά. Με αυτόν τον τρόπο, βελτιώνουν την απόδοσή τους στις εξετάσεις, χτίζουν μια ισχυρή βάση για μελλοντικές σπουδές στη θετική κατεύθυνση και αποκτούν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στο μάθημα της Χημείας.
ΑΡΧΟΝΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Αγγλικής Γλώσσας
Περιγραφή Δράσεων: 1. Καινοτόμο Πρόγραμμα: «Από το 2ο Πρότυπο ΓΕΛ Βόλου στο ΓΕΛ Μουζακίου και πίσω .. Μια “Ζωντανή Βιβλιοθήκη” δρόμος». 2. Ενισχυτική διδασκαλία στο Ειδικό Μάθημα των Αγγλικών. Η συμμετοχή των μαθητών στην ενισχυτική διδασκαλία του Ειδικού Μαθήματος των Αγγλικών τους προσφέρει ουσιαστική υποστήριξη στην προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Βελτιώνουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες, ενισχύουν τις γνώσεις τους στη γραμματική και το λεξιλόγιο, και εξασκούνται σε θέματα εξέτασης, αυξάνοντας τις πιθανότητες επιτυχίας τους. Επίσης, αποκτούν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και εξοικείωση με τις απαιτήσεις του μαθήματος.
ΚΟΣΜΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Αγγλικής Γλώσσας
Περιγραφή Δράσης: «Όμιλος Κινηματογράφου»: Εξερεύνηση της μαγικής τέχνης του κινηματογράφου. Η συμμετοχή των μαθητών στον «Όμιλο Κινηματογράφου» τους δίνει την ευκαιρία να ανακαλύψουν την τέχνη του κινηματογράφου, να αναπτύξουν κριτική σκέψη, και να κατανοήσουν καλύτερα την αφήγηση και την οπτική επικοινωνία. Μέσα από την ανάλυση ταινιών και τη δημιουργία δικών τους έργων, ενισχύουν τη δημιουργικότητά τους και αποκτούν δεξιότητες όπως η συνεργασία και η οργάνωση, που είναι χρήσιμες σε πολλούς τομείς της ζωής τους.
ΧΡΥΣΑΝΘΗ-ΑΒΟΣΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ-ΕΙΡΗΝΗ Οικονομίας
Περιγραφή Δράσεων: 1. Ενισχυτική Διδασκαλία στο Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα της Οικονομίας για τη Γ΄ Λυκείου. 2. «Όμιλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού». Η συμμετοχή των μαθητών σε έναν όμιλο επαγγελματικού προσανατολισμού τους βοηθά να εξερευνήσουν διάφορες επαγγελματικές επιλογές, να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητές τους, και να λάβουν ενημερωμένες αποφάσεις για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία. Επίσης, αποκτούν γνώσεις για την αγορά εργασίας, ενισχύουν την αυτοπεποίθησή τους και αναπτύσσουν πρακτικές δεξιότητες που θα τους προετοιμάσουν για τις Πανελλαδικές εξετάσεις και τη μετέπειτα επαγγελματική τους πορεία.
ΠΛΑΓΕΡΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Πληροφορικής
Περιγραφή Δράσης: Ενισχυτική Διδασκαλία στο Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα της Πληροφορικής για τη Γ’ Λυκείου. Η συμμετοχή των μαθητών στην Ενισχυτική Διδασκαλία στο μάθημα της Πληροφορικής για τη Γ’ Λυκείου τους προσφέρει στοχευμένη προετοιμασία για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Βελτιώνουν την κατανόηση των βασικών εννοιών, εξασκούνται σε θέματα εξετάσεων και ενισχύουν τις πρακτικές τους δεξιότητες. Αυτό αυξάνει την αυτοπεποίθησή τους και τις πιθανότητες επιτυχίας στις εξετάσεις, προετοιμάζοντάς τους καλύτερα για τις σπουδές τους σε τεχνολογικά και επιστημονικά αντικείμενα.
Προηγούμενο άρθροΒραβεία «Μαρκατά» σε πρωτοετείς φοιτητές δημοσιογραφίας
Επόμενο άρθροΝέα Αρχή για τον Τόπο μας: «Ανάγκη να υπάρξει αυξημένη εγρήγορση για το καλό του Νοτίου Πηλίου»